Děkovné zprávy od klientů nám dělají radost a jsou pro nás závazkem, říká majitel LAMARKu

"Tímto bych Vám chtěl poděkovat za dokončení Naší zakázky, za velmi kvalitní výrobek, který jste nám vyrobili a dodali. Pánové z realizace byli velmi profesionální a vše se vyřešilo k naší maximální spokojenosti. Velmi rád budu doporučovat Vaše jméno." E-mail od Lukáše P. z Prahy byl jedním z řady těch, které nám dorazily v prosinci.

"Za každým naším vyrobeným a namontovaným plotem je velké úsilí našich zaměstnanců. Ploty značky LAMARK mají za celou dobu své existence jeden neměnný parametr. Snažíme se každý z nich propracovat do posledního detailu. Pozitivní reakce od klientů jsou pro nás všechny znamením, že jdeme správnou cestou," říká majitel společnosti Milan Kučera.

"Zprávy s poděkováním za krásný produkt nebo kvalitně odvedenou práci nám chodí několikrát týdně. A já musím říci, že nám to dělá radost. Ale také to všichni bereme jako závazek, aby plot od LAMARKu byl i v budoucnu vždy kvalitní," doplnil Milan Kučera.

"Chci Vám poděkovat jednak za samotnou realizaci, tak i její průběh. Poslední dobou je náročné najít kohokoliv, kdo danou práci provede ve smluvených termínech, kvalitě a ještě komunikuje. Vás budu dávat za vzor profesionality. Počínaje pane Dvořákem na začátku, přes paní zajišťující back office, přes pana zaměřujícího a pány realizující. Ještě jednou mnohokrát díky." Takové bylo další prosincové poděkovaní prostřednictvím e-mailu, který dorazil z Bystročic od Martina V.

"Moc děkujeme za seřízení vrátek a opravný lak. Velmi si považujeme Vašich služeb. V případě, že budeme dělat další kus plotu, určitě se obrátíme na Vás." Napsal náš zákazník Ivan D.