Náš nový web jsme spustili v prosinci 2017. Práce na něm trvala několik měsíců a naším cílem bylo prezentovat zákazníkům informace o produktech a službách LAMARKu co nejvíce přehledně a samozřejhmě atraktivně. Vzhledem ke spoustě technických dat kolem systému oplocení byl požadavek na přehlednost opravdovou výzvou. Odezva klientů, kteří mají zájem o ploty, brány a branky, byla hned po spuštění i nyní s odstupem času neskutečně pozitivní. Nyní máme k dispozici nově také hodnocení odborné veřejnosti.
Web LAMARKu byl přihlášen do prestižní soutěže WEBTOP100 2018, která je tradiční přehlídkou toho nejlepšího z digitálního marketingu v České republice. Vzhledem k tomu, že naše firma nabízí své produkty a služby přímo koncovému zákazníkovi, byli jsme zařazeni do kategorie B2C. Odborná porota hodnotila u všech webů celkem 4 hlediska. User experience (tedy návrh produktu/služby tak, aby splnil uživatelovy požadavky), grafiku, technické řešení a obsah.
V konečném hodnocení jsme obsadili celkové 8. místo a v rámci top 10 jsme se tak ocitli v takové společnosti firem jako jsou dveře SAPELI nebo křišťál MOSER.
V hodnocení samotného user experience jsme dosáhli na absolutních 100%, což nedokázal nikdo další z našich konkurentů. Skvělé hodnocení UX našeho webu vystihuje i komentář porotkyně Martiny Ličkové, která náš web z tohoto hlediska hodnotila: "Za mňa je to jeden z najlepších webov v sútaži/ v mojich hodnoteniach, lebo sa na nič nehrá, je elegatný, a v svojom biznise (ktorý dokáže byť nesmierne ťažkopádny) veľmi inovatívny. Až ma samú prekvapuje nadšenie, ktoré z webu mám, no verím, že táto webstránka je jednoducho nápomocný nástroj ako užívateľovi, tak aj biznisu (v z nastavení cieľov) pomôcť."
"Na našem příběhu je vidět, jak moc může obchodu pomoci kvalitní a promyšlený marketing. Konkrétně tedy web. Ten je v dnešní době jedním z nejzásadnějších komunikátorů s klientem. Nová webová prezentace LAMARKu zprostředkovává ze stejného počtu návštěv, jakým jsme disponovali již v minulosti, více obchodních příležitostí. Jak moc jsme tuto záložitost díky novému webu vylepšili prokazují už i naše ekonomické údaje. Roční obrat společnosti směřuje na konci roku 2018 k velmi výraznému a skokovému nárůstu oproti minulým sezónám."
Bc. David Pozník
marketingový specialista LAMARKu