Reklamační a servisní formulář společnosti LAMARK

Společnosti LAMARK záleží na svých zákaznících a klade důraz na kvalitu a preciznost svých výrobků. Proto svým zákazníkům nabízí možnost servisní prohlídky a podání podnětů. Touto cestou mohou zákazníci vyjádřit své potřeby, ať už se jedná o žádosti o servis, garanční prohlídky nebo jiné podněty. Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší péči během záruční i pozáruční doby, prosíme o vyplnění následujícího formuláře.

Typy podnětů:

  • Reklamace:Pokud máte jakékoliv připomínky k našim výrobkům nebo službám, dejte nám vědět.
  • Servis:Potřebujete údržbu nebo opravu po záruční době? Jsme tu pro vás.
  • Garanční prohlídka: Máte nárok na pravidelnou kontrolu v rámci záruční doby.
  • Jiné: Máte jiný podnět nebo dotaz? Rádi vám pomůžeme.

Jak postupovat:

  1. Vyberte typ svého podnětu z rozbalovacího menu.
  2. Vyplňte své kontaktní údaje a popište svůj podnět. Můžete připojit i fotografie do přílohy.
  3. Po kontrole všech údajů klikněte na tlačítko "Odeslat".
 

Váš podnět bude ihned odeslán do našeho Zákaznického centra, kde jej naši specialisté zpracují a budou vás kontaktovat v nejkratším možném termínu.

Děkujeme za vaši důvěru v naše služby a produkty. Vaše spokojenost je pro nás prioritou.

 

Reklamační a servisní formulář

Požadavek *
Nárok na záruční nebo pozáruční servis definují záruční podmínky.
 *
Uveďte prosím jméno, které je ve smlouvě (jméno osoby nebo firma).
 *
Uveďte prosím telefon pro možnost rychlejší komunikace.
 *
Nahrát více souborů
Maximální velikost souboru je 1024 MB.
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.