Specialista zákaznického centra

Společnost LAMARK s.r.o., významný český výrobce moderních a tradičních vjezdových bran, vchodových branek, plotových dílců a hliníkových pergol, hledá vhodného uchazeče na pozici Specialista zákaznického centra.

Chcete být součástí dynamického týmu a rozvíjet se s námi v pracovním i osobním životě? Máte zkušenost s voláním a touhu poskytovat skvělou péči zákazníkům? Máte přirozený talent okamžitě nacházet řešení pro jakékoliv dotazy nebo výzvy zákazníků? Pokud je Vaše odpověď třikrát ano, připojte se do týmu firmy LAMARK s.r.o., jedničky v oblasti vjezdových bran, vchodových branek, plotových dílců a hliníkových pergol.

 

Náplň práce:

  • Telefonická komunikace se zákazníky a řešení jejich potřeb s cílem zajistit jejich spokojenost.
  • Aktivní prezentace a nabídka produktů a služeb společnosti LAMARK.
  • Pomoc při procesu objednávání, sledování objednávek a řešení případných komplikací.
  • Podpora a spolupráce s týmem obchodních zástupců.

 

Co od Vás očekáváme:

  • Vynikající komunikační dovednosti.
  • Přirozený talent okamžitě nacházet řešení pro jakékoli dotazy nebo výzvy zákazníků.
  • Samostatnost, zodpovědnost a empatii.
  • Středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Ovládání MS Office a ochotu učit se pracovat s interním CRM systémem.
  • Pozitivní přístup a týmový duch.

 

Co Vám nabízíme:

  • Práci na HPP.
  • Nástup dle dohody.
  • Pracoviště v Novém Bydžově (výrobní závod společnosti LAMARK).
  • Přátelský kolektiv a dobrou atmosféru.
  • Možnost seberealizace, vzdělávání, profesního a osobního rozvoje.
  • Služební mobilní telefon a notebook.
  • Příspěvek na obědy.
  • Slevu na firemní výrobky.
  • Firemní zaměstnanecké a společenské akce.

 

Pokud máte zájem o výběrové řízení na danou pozici, zašlete nám motivační dopis a strukturovaný životopis s fotografií na e-mail [email protected].